• Ik wil alleen maar goed slapen ....

    Sinds meer dan twee maanden kan ik eigenlijk niet meer goed slapen. Ik voel me ongerust omwille van alles in verband met mijn toekomst en mijn opleiding op school. Soms denk ik echt dat ik gek zal worden ... Ik heb ook de indruk dat ik meer in het Nederlands en het Engels ben dan het Frans per dag.  Ik denk soms in het Engels, ik lees boeken in het Engels en ik kijk naar Inazuma eleven in het Nederlands. Toch, denk ik ook dat ik minder goed spreek in de talen dag na dag. Ik heb even hoofdpijn vandaag voor deze reden. Ik wil lerares Nederlands en Engles worden maar ik ben gewoon bang voor mijn eigen medeleerlingen te spreken. Wat een probleem voor iemand die zijn droom niet wil opgeven !!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :